torsdag den 30. januar 2014

JEG HAR SNYDT!!!

Ja, jeg indrømmer det blankt.
Jeg har snydt....

Efter noget af en udfordring i forhold til løbeturen imorges, 7 km i blæsende snevejr, synes jeg ærlig talt jeg havde fortjent en belønning.



Min plan var at veje mig og måle imorgen, fredag d 31.1. Men jeg kunne ikke vente. Jeg gjorde det idag.

- 5,2 kg og 30 cm er væk siden 2.1.

Jeg er SÅ tilfreds. Det kan både ses og specielt mærkes på tøj og krop.
Det bedste er at jeg taber flest cm der hvor jeg har flest at tage af, der hvor væske og fedt ophober sig som fluer på en lort, bare jeg kigger på en kage!

Så er det jo det hele værd, når man kæmper sig ud på sneglatte fortove med ekstra uldundertøj og pakket ind til ukendelighed, hvilket nok er meget godt. Kunne jo risikere at skræmme nogen!

Det næste jeg skal have er ski-gogles! Jeg bliver jo blind af alt det sne og is man får i øjnene!
Så kan det godt være jeg er nød til at lægge min rute ude på øde steder, da det SLET ikke ser dumt ud at løbe med gogles........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar