søndag den 26. januar 2014

REKORD!!!!



Føj, det var koldt idag. Også igår...
Lørdag morgen kl 5.30 løber jeg IKKE særlig hurtigt. Bare til info... 
Det var bare ikke muligt at løbe efter job, da jeg havde en eksamen i Århus der skulle beståes kl 16.30. Og det gjorde jeg heldigvis og kan nu kalde mig certificeret Blink Lash Stylist, Lash Bar Cph 😀. 

Idag sov jeg længe. Spiste brunch med familien og fedede den i sofaen med FB og Instagram et par timer. Find mig på IG : Christinakrused. 
Jeg vidste det ville blive 8 hårde km, både fordi det er monsterkoldt, men også fordi jeg havde spist. Og jeg får ondt i maven, når jeg løber, selvom der går mindst 2-3 timer. 
Men afsted skulle jeg. Tog hunden med og for første gang musik i ørerne. Og hold da fast, det satte fut i fødderne. 
Jeg kæmpede helt vildt, troede jeg havde en rigtig sløv tid og kommer så hjem og opdager at jeg har sat rekord på turen. 
Meget morsomt at se mine splits hvor det er upbeat musik, der ligger tiden væsentlig lavere end ellers 😀. Måske jeg skulle gøre alvor af at få lavet en løbe-playliste. Mangler bare lidt god inspiration. 
Hit me!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar