tirsdag den 28. januar 2014

Det er fandme ikke sjovt..... (undskyld.)

Det trækker altså tænder ud i øjeblikket.... Alle 5 kilometer i frost og blæst....

Jeg synes helt ærligt ikke det er særligt morsomt det her vejr. Hverken regn, blæst, sne eller frost!
Det er ikke så meget det at løbe, det går super godt, men hold kaje hvor jeg HADER at fryse. Den første kilometer har jeg lyst til at spurte afsted, bare for at få varmen.
Det resulterer i 4 lag tøj på overkroppen og en lettere Michelin-agtig facon, når jeg begiver mig ud i mørket om morgenen.
Overvejer Kansas-thermokedeldragt....

Jeg fryser i det hele taget meget i øjeblikket.
Jeg har for lavt stofskifte, så det giver kolde fingre og tæer i forvejen, men jeg tror også at min 1200 kcal pr dag diæt har lidt med det at gøre.
Jeg er spændt på at se hvad vægten siger på fredag. Og ligeså spændt på målebåndet!
Kan både mærke og se der er sket forandringer.


Håber ikke jeg tager SÅ meget fejl :)

2 kommentarer:

  1. Er 1200 kcal ikke lige i underkanten med alt den træning? Du behøver vel ikke tabe alle kg på den først måned ;-) Husk at passe godt på dig selv også...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er der ingen fare for :)
      Men på grund af mit lave stofskifte er jeg nød til at passe ekstra på hvad jeg putter i munden.
      Men jo, det kan godt være det skal være lidt højere. 1400 kcal vil nok ikke gøre noget.

      Slet