mandag den 3. februar 2014

Tævet med en våd avis....

Sådan føltes det igår og lidt idag.

Weekenden startede med en lille 5 km tur med skøn løbemakker i slud og kulde lørdag eftermiddag efter job. En tur rundt i byen i et rimeligt tempo, så det gav lidt sved på panden.

Søndag skulle jeg til kickoff på den nyeste kollektion fra Black Swan Fashion hele dagen. Det er et superfedt dansk tøjmærke til kvinder, der sælges på homeshopping events.

Det gav lidt en udfordring i forhold til hvornår jeg skulle løbe, da jeg ville være hjemmefra kl 9-17. Men der var jo ikke noget at gøre. Jeg skulle afsted og i forhold til at jeg løb kl 15 lørdag og at det var 10 km søndag, vurderede jeg at det var bedst at vente til jeg kom hjem.
Så afsted kl 18 efter en fed dag. Rart at få renset hovedet. Musik i ørerne og så bare afsted. Tog min fine, hvide hund med. (Hun var IKKE hvid da vi kom hjem!!!)

Nomalt løber jeg jo i skoven og på stier det meste af tiden, men det var mørkt, tøvejr og det virkede nemmere at tage turen ind mod byen og hjem igen. Altså på fortovet hele vejen. Og DET kan godt mærkes i benene... Det er hårdt at løbe på det hårde underlag hele vejen. Det skal jeg vist lige vænne mig til.
Men det blev faktisk en fin tid, er godt tilfreds og det er jo hovedsagen.

Nu glæder jeg mig bare til lysere tider og at det her sne-sjap-sjask forsvinder.
Flere smukke dage som idag, tak!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar