søndag den 23. februar 2014

FÅÅÅÅRK!

Jeg er træt, men mega stolt af mig selv!


JA, gu er jeg så! Jeg løb min hurtigste 10k i dag. Løb ialt lige omkring 11,5 km. Jeg troede det gik vildt langsomt, så blev noget overrasket, da jeg kom hjem og så tiden.

Jeg fatter slet ikke hvor langt jeg er nået. Hvor er det stort, vildt og utroligt. Mig, som ALDRIG har kunnet løbe mere end ud af indkørslen.... Crazy... Sikke et nyt liv, nye muligheder og den største velvære jeg har følt i mange år. Helt skørt :)



Jeg har overvejet at tilmelde mig Århus City halvmarathon, overvejer flere mindre løb, iForm Odense, Eventløbet i Horsens, og hvis der er flere jeg skal være med på, så tip gerne om dem.

Dette er jo en helt ny verden for mig, men fandt en god side idag, Løbskalenderen idag. Det er en fifig sag ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar