onsdag den 26. februar 2014

RUNway - Børnehjertefonden

Har planket idag i 45 sek, benene holder pause.
En times ridning blev det til. Fedt at kroppen skal lave noget andet end den plejer. Det kan mærkes. :)

Nå, men jeg læser med hos kasperc.dk. Han har faktisk inspireret mig en del og han er jo meget mere inde i det her løbe-cirkus end mig.
Og hos ham faldt jeg over det her link RUNway, et velgørenhedsløb i Billund Lufthavn, hvor løbsgebyret går til Børnehjertefonden.
Og DET kan vi li´! Hvor fedt er det lige? Og hvornår får man den chance igen?


Natten til St. Bededag 15-16. maj går det løs. Man kan løbe 5km, 10km eller en halvmarathon.
Taget i betragtning at jeg lige har løbet en halv (forhåbentligt!!!) 14 dage før og gerne vil igen i Århus d.8.7, så satser jeg på en 10 km. Hvis jeg da er så heldig at få et startnummer.
Så kryds fingre for mig. Imorgen kl 10 bliver de sat til salg. Og hvis du selv overvejer at deltage, så tænk på det går til et rigtigt godt formål :)

PS : jeg er nu på 3900,- i min indsamling for Løb4andre - Lillebælt. Børnecancerfonden. Wuhuuu!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar