mandag den 17. marts 2014

Slået hjem.

Jeg ligger i sengen, 2. aften i træk med mavesmerter og kvalme. 
Kort fortalt, (for jeg orker ærlig talt ikke den lange version nu) så startede min lørdag med 8k i roligt tempo. Derefter til København, strøgtur, dyre sko, indtjekning på hotel og skøn fest om aftenen. Lidt for meget vino, men ikke voldsomt. 

Næste dag hjem, løbe 15 km og der gik det galt.
For lidt søvn, for meget alkohol, for lidt mad og jeg var helt ødelagt. 
Løbet gik egentlig ok. Langsomt, men det havde jeg regnet med. Da jeg kom hjem var jeg træt, men ok. Havde lidt vand og chokolade med på turen. 
Men der gik lige en halv time og så fik jeg kvalme. 
Tænkte at det ville gå over når jeg fik mad, men nej. Selvom det var Burger King, pommes og en ordentlig whopper!!!! Og det får jeg bare aldrig! Måtte opgive efter 3 bidder og 5 pommes og måtte gå i seng med en brækspand og colaen. Kl 19 lå jeg i min seng og det gik samme vej idag.  Ved ikke hvad det skete, men det var sikkert for meget vin/syre i maven og noget dehydrering. Puha.... 
Så jeg er lidt stille. Skal nok vende stærkt tilbage. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar