lørdag den 15. marts 2014

Hvad står der på vægten?

Så er det weekend og jeg har gjort noget jeg har simpelthen holdt fri idag. Jeg er selvstændig og at holde fri en lørdag er ikke noget jeg gør. 
Startede morgenen med en løbetur på 8 km. Den var hård, træls, blæsende og tøv-irriterende!!!!! Men smuk alligevel og i det mindste regnede det ikke.  



Nu er vi hoppet i bilen og er på vej mod København til 2 x 40 års fødselsdag. Kæresteweekend på lækkert hotel. Ikke dårligt :). 
I torsdags gik jeg på vægten, det er ca 14 dage siden sidst, og jeg har nu tabt 7,6 kg og ca 46 cm ialt. Woop woop!

Som belønning har jeg forkælet mig selv med den smukkeste kjole jeg nogensinde har set!  De der gode løber-ben skal sgu luftes!!! 
Ha ha ha. Husk at belønne dig selv for den gode indsats. Lav delmål på vejen, det gør det sjovere og nemmere. 

Mit løb går ret godt for tiden. De flere kalorier og de længere ture kan mærkes på den gode måde. 
Har tilbagelagt 315 km i år, så nu er tiden snart kommet hvor de nye løbesko skal tages i brug og flettes ind i programmet gradvist. Jeg forventer at de bliver det nye par jeg skal løbe Lillebælt i. 

Imorgen ligger min længste tur nogensinde. 14,5 km. Bum. 
Nu vil jeg nyde turen og glæde mig til en skøn fest og lækker mad :). 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar