fredag den 28. marts 2014

Mens alle andre er i København og Berlin.....

Jeg glæder mig helt vildt til imorgen. Jeg skal løbe mit første officielle løb. 
Strandvejsløbet - lillesøster til Lillebælt Halvmarathon. Og jeg skal gøre det med hende her, min skønne veninde, Sus. Det er så fedt at jeg kan dele denne oplevelse med hende, noget vi kan huske resten af livet.




10 km flad rute i høj solskin! Det kan vi li´! 

Der er nummer-udlevering fra kl 8 - 10.30, og starten går kl 11.
Jeg har ingen anelse om hvad jeg kan forvente. Vi skal lige finde ud af alt det halløj med numre, hvor skal vi være, hvor meget tøj skal man have på inden osv. 
Jeg tænker: "Hvad sætter man numrene fast med? - må hellere skrive sikkerhedsnåle på huskesedlen...."
Ej, det kan sgu da ikke være rigtig man skal have sikkerhedsnåle med. 
Vel?.... Hmm....


Jeg føler mig helt tryg og sikker på distancen imorgen. Tænk at jeg, all-time anti-runner, tænker at 10 km er en "kort" tur. Det er jo vildt...
Jeg tager turen som en del af min træning op til Lillebælt. Efter planen skulle jeg dog kun løbe 8 km imorgen, men mon ikke det går.... Søndag er turen knap 18 km, så der skal kæmpes lidt :)

Jeg håber på en tid der ligger på ca 56 - 58 min. Min bedste 10 km er 56:40 i skoven, så det kunne da være mega fedt at slå den, men nu må vi se. Planen er at lægge sig bag 55 mins-fartholderen og så håbe på det bedste.

Og en lille finte her til sidst, bare for at øge presset på mig selv, så er jeg blevet interviewet af Fyns Stiftidende idag og skal igen imorgen før og efter løbet. Bum. Og der bliver vist taget billeder når jeg kommer over målstregen. 
Håber bare ikke det bliver kravlende på alle fire, gasblå i hovedet og med fråde om munden......








Ingen kommentarer:

Send en kommentar