onsdag den 26. marts 2014

New Balance 1080 - nr 4

Så blev det nye par taget i brug. Det fjerde i rækken. 
Jeg må indrømme at jeg ikke tør at prøve andre. De her virker. New Balance 1080. Jeg tager dem på og løber. Bum. Ingen blå negle, ømme tæer eller vabler. Har aldrig haft en eneste dårlig oplevelse med den model. Og nu er den også lavet i en fed farve istedet for den småkedelige, sikre udgave man har kunnet finde indtil nu.



Jeg har valgt dem et halvt nummer større end mine normale sko. Igen en super vejledning af Karl fra Runners High i Borgergade Horsens. Han ved altså lidt om løb ;). 

Jeg tog dem med på min 7 km igår og det gik jo ret godt. 
Der er god fart i de sko, ha ha. 3 nye rekorder blev sat. Det var da ok. 


På lørdag hedder det 10 km til Strandvejsløbet ved Lillebælt. Det bliver mit første løb nogensinde. 
Uha.... Så kan jeg jo sende alle de der løber VM en venlig tanke. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar