onsdag den 2. april 2014

What doesn´t kill me (eller jeg brækker halsen...)



Jep, thats me...... Ok, det er det ikke.....



FÅÅÅÅRK!!!

Ja, det var hvad jeg råbte idag da jeg blev smidt af en hest. Halleuja for hjelm og indbygget polstring på røv og lår!

Heldigvis landede jeg forholdsvist blødt, men hold nu kæft jeg nåede lige at tænke :" Så røg der lige 3 mdr træning ud i lokummet..."

Tror dog jeg slap med en øm albue og en stadigt ømt venstre ben. Det var ellers lige blevet godt, men det gav et ryk i det, så det er stift og ømt igen. Satser på det er bedre imorgen. Vi får også ALT for lidt flødeboller på det hold......

Ellers startede dagen helt fantastisk!
Jeg, som ALDRIG, vinder noget som helst, har vundet en personlig kostplan og træningsplan lavet af Camille Wagner og det er da den fedeste præmie EVER!!!!!

Det bliver vildt spændende at prøve. Har længe ønsket at få lavet noget tilpasset MIG og af en der har forstand på det shit. Så jeg er spændt.
Skal lige have læst det hele og så vender jeg tilbage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar