onsdag den 23. april 2014

Stilhed før stormen - Iform i Odense

Jeg er lidt stiller herinde, men det er fordi der ikke rigtig sker noget vildt med mit løb. Jeg har nu prøvet at løbe de 21 k og det gik jo forbavsende godt. Jeg gjorde det på tom mave og blev ikke dårlig bagefter. Var bare MEGA sulten!!!!

Nu er jeg så igang med at trappe ned i længden af turene, og lader op til næste lørdag. Jeg har et par 6,5k, en enkelt 8k som bliver en 10k og så et par 5kére tilbage. Meget mærkeligt at tænke på at 4 måneders træning snart er "slut". Må finde en plan til den måned der er mellem Lillebælt og Aarhus City Hakvmarathon.
Any ideas?


Gennem påskeferien har jeg carbo-loaded til de næste 3 halvmarathons, så der mangler jeg ikke noget!!!!

Imorgen gælder det "en bette" 7k, så det er jo den rene badeferie :) Og så går det jo rask nedad de næste 10 dage. 
Søndag tager en veninde og jeg dog lige en tur til Odense og løber 10k til Iform-løbet. Det glæder jeg mig faktisk rigtig meget til. Boede der i 4 år, da jeg stod i lære, så det bliver super hyggeligt at se mit gamle "hood" igen :)



Jeg skulle løbe 8k på søndag, men det går nok med de 10k. Har tænkt mig at nyde turen og tage det stille og roligt. Jeg havde jo så ondt i mit venstre ben efter Strandvejsløbet, så jeg tør ikke risikere noget.





Idag har jeg været i skoven og plukke ramsløg og været oppe på den der krikke, der smed mig af. Det gik fint. Ingen blå albuer denne gang. 

Hav det dejligt. Vi ses.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar