mandag den 28. april 2014

Iform Odense

Sig nærmer tiden.... 
Det er jo lige om lidt!!!!! Uha. Må liiiige tænke på noget andet. 

Igår løb min veninde og jeg Iform-løbet, 10 km i smukke Odense. 

Jeg har selv boet i Odense i 4 år, da jeg stod i lære og det var et MEGET glædeligt gensyn. Vi startede i smukke Kongens Have, nemt at parkere og nemt at komme til. Derefter gik ruten gennem Vestergade, med til åen og langs den hele vejen ud til Fruens Bøge og tilbage igen. De har bygget fuldstændigt om ned ved Munke Mose, som jeg cyklede igennem hver dag i 3 år, og det er blevet helt fantastisk flot. Må bestemt derned en dag, sejle en tur og spise en kæmpe is :)

Turen skulle egentlig have været en rolig 8 km, men ja, når man først er igang, så tager benene styringen. Tiden blev 52.12, det var en fin tid, ruten taget i betragtning. 

Der var mange sving og vendinger, og flere steder var det ret smalt. Gå/løb 4k-ruten og 10k-ruten startede og sluttede samme sted, og det gav lidt problemer med at komme frem når 3-4 gå-damer gik ved siden af hinanden og sludrede. Det var faktisk lidt irriterende, da arrangørerne gentagne gange bad folk om at holde til højre, så de hurtigere løbere kunne komme forbi. Løberne selv var faktisk heller ikke for gode til det. 
Jeg synes det er fint man vælger at løbe med musik og høretelefoner i ørerne, men man bør altså kunne høre hvad der foregår bag og omkring en. 

Da vi var færdige fik vi en velfortjent restitutions-øl.
En af fordelene ved at de har "lukket" mændene med til dette løb. Det var skønt at sidde i solen og mærke stemningen. Super hyggeligt. 

Vi kiggede lidt hos New Line-standen, men det var tydeligt at favoritterne var revet væk. Rigtig fint at de gav 25% i dagens anledning. 

Alt i alt var det et rigtig fint arrangement. Fin tshirt og lækker goodie-bag. Det gør vi gerne igen. 

De næste par dage må jeg kun løbe 5k, altså tirsdag og onsdag. Fredag er det 15 min shake-out. Og SÅ er det lørdag. DA DAAAA!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar