lørdag den 3. maj 2014

Lillebælt Halvmarathon - done.

Så er det overstået. Med overskud og et mega smil på læben.
Der blev sendt et kys til himlen i strid vind midt ude på Lillebælt. Det var fantastisk!

Nu er det ømme fødder der skal plejes, en kold øl er fortjent og så er det frem mod nye eventyr.
Det blev til 7-8 kg mindre på vægten, cm er der taget en del af, 55 cm ialt fordelt på talje, knæ, lår, hofter og mås og det bedste er at folk begynder at kommentere at jeg er blevet smallere!!!!! Jeg er måske endelig ved at vinde kampen mod mine forbandede ridebukse-lår!!!!!
Det har så også KUN tager ca 25 år!
Gået 1-2 str ned i tøj, og sover meget bedre om natten. Alt i alt- jeg har det bedre end nogensinde :) Har dog ikke heeelt holdt min diæt de sidste 6 uger, men det er jo gået meget godt, ikke?
Jeg har ikke fået det endelige tal på indsamlingen til Løb4andre, men det kommer en af dagene.





Tak fordi i læste med på mit lille eventyr.
Næste løb er RUNWAY og så er der Århus City Halvmarathon.
Ses vi?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar